2

اعضای  شورای اسلامی شهر کرج به همراه مدیران مناطق ۹ و۲ وجمعی از معاونین ومسئولین  با شهروندان در مسجد امام حسین (ع) واقع در چهارراه کارخانه قند دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛  در این دیدار مردمی که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با هدف بررسی وضع مساجد و همچنین بررسی و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم برگزار شد، شهروندان مسائل و مشکلات موجود را به اعضای شورای و مدیران مناطق ۹ و ۲ و دیگر مسئولین عنوان کردند.


علیرضا  رحیمی عضو شورای اسلامی شهرکرج در این دیدار بیان داشت: یکی از برنامه های مدیریت شهری، برگزاری ملاقات های مردمی در مساجد سطح شهر با هدف حل مشکلات خواهد بود؛ چرا که ما هم از خود مردم و از جنس مردم هستیم و یقیناً به دنبال مرتفع نمودن مسائل و معضلات شهر و شهروندان خواهیم بود.


وی، ملاقات‌های مردمی را یکی از راه‌های موثر شناسایی مطالبات شهروندان دانست و گفت: از این طریق، ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.


همچنین مرتضی اعتصامی عضو دیگر شورا ضمن قدردانی از شهروندان در مورد مشکلاتی که در این محله با آن مواجه هستند به ارائه راهکارهای مورد نظر در جهت رفع موانع و مشکلات پرداخت و افزود: به نظر می‌رسد که بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان در خصوص مشکلات کارخانه قند و همچنین آسفالت، بهسازی معابر، معضل آبگرفتگی و فاضلاب شهری مسیر رفت و آمد در این محله است.


وی در جمع نمازگزاران به اهمیت مشارکت مردمی اشاره و اذعان داشت: ما با شعار "هر شهروند، یک شهردار" با هدف جلب مشارکت و سهیم بودن مردم در توسعه شهر، فعالیت خود را آغاز نموده ایم و اگر مردم فهیم و بافرهنگ شهر در جهت تحقق این شعار، به ایفای مطلوب نقش خود بعنوان شهروند وظیفه شناس بپردازند و با مدیریت شهری مشارکت عمومی داشته باشند، یقیناً در ادامه شهری آباد، زیبا و توسعه یافته خواهیم داشت.


در ادامه عمار ایزدیار دیگر عضو شورا در این دیدار با تاکید بر اینکه مهمترین اولویت شورا و شهرداری کرج خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار است، افزود: برنامه اصلی و اجرای اقدامات کلیدی شهرداری کرج از سال گذشته در مرحله جدید خود قرار گرفت و به‌سرعت در حال اجراست.

وی عنوان کرد: مساجد باید محور همه اقدامات و فعالیت های شهری باشند؛ بر این اساس تقویت مساجد امری ضروری است.

  
گفتنی است در پایان این دیدار از خانواده های معظم شهدا طی آیینی  با اهدا هدایا ولوح تجلیل بعمل آمد و درخواست‌ها و دغدغه‌های شهروندان وخانواده های معظم شهدا  در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری بررسی و در جهت رفع آنها همفکری و دستوراتی برای رسیدگی به این مسائل صادر کردند.

ملاقات‌های مردمی یکی از راه‌های موثر برای شناسایی مطالبات شهروندان است

ملاقات‌های مردمی یکی از راه‌های موثر برای شناسایی مطالبات شهروندان است

ملاقات‌های مردمی یکی از راه‌های موثر برای شناسایی مطالبات شهروندان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =