3

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به همراه مدیر منطقه ۳ طی بازدیدی به بررسی و تسهیل در رفع مشکلات شهروندان در این منطقه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مریم قهرمانی طی بازدید از خیابان پنجم غربی شهرک ولیعصر (عج) – آق تپه ضمن تشکر از جدیت و پیگیری شهروندان در راستای مطالبه حقوق شهروندی خود، عنوان کرد: شهرداری‌ها به‌عنوان یک نهاد خدماتی در جهت آبادانی و ایجاد محیطی مطلوب در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی فعالیت می‌کنند و شهروندان برای رسیدن به این هدف باید با شهرداری تعامل لازم را داشته باشند.


قهرمانی با تاکید بر توجه به مناطق کم برخوردار گفت: در دوره شورای ششم رویکرد ما در کنار سایر برنامه‌ها، حمایت و توجه به محلات کم برخوردار بوده که اقدامات خوبی نیز در این راستا صورت گرفته و همواره از این محلات بازدید و با ساکنان آن نشست‌هایی جهت رفع مشکلات آنها داشتیم.

همچنین در این بازدید به مشکل تردد خودروها در معبر مورد نظر اشاره شد که به دلیل وجود مدارس و آموزشگاه‌های متعدد در این خیابان بسیاری از شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

در ادامه بازدیدحمید صفدری، مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج بیان کرد: بازدید با ساکنین محلات باعث می‌شود مطالبات این عزیزان شنیده شود که با این امر درخواست اهالی با اولویت بندی در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.


 وی تاکید کرد: مواردی که نیاز به اختصاص بودجه دارد، در برنامه‌ی بلند مدت بررسی می‌شود، تا بتوان به نتایج مطلوبی رسید.  


صفدری در ادامه افزود: در راستای تعیین تکلیف املاک واقع در طرح تعریض خیابان پنجم غربی مقرر شد تعریض این معبر پس از ابلاغ طرح تفصیلی جدید شهر کرج در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

بازدید نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از خیابان پنجم غربی شهرک ولیعصر (عج)  

بازدید نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از خیابان پنجم غربی شهرک ولیعصر (عج)  

منتشر شده در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =