6

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از تحقق وعده مدیریت شهری مبنی بر دسترسی محلی ساکنین گلدشت به آرامستان بهشت سکینه (س) با ایجاد دسترسی خیابان گلدشت به خیابان رباط ماشین خبر داد.

 محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر، بیان کرد: با توجه به مطالبه مردمی و لزوم دسترسی محلی به آرامستان بهشت سکینه عملیات اتصال خیابان گلدشت به خیابان رباط ماشین با هدف تسهیل تردد شهروندان انجام شد.

مدیر منطقه ۶ کرج افزود: از آنجایی که ایجاد دسترسی و رفع گره‌های ترافیکی به عنوان یکی از روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت زندگی شهری محسوب می‌شود، احداث و اصلاح معابر برای تردد ایمن و آسان شهروندان همواره مورد توجه قرار دارد.

به گفته وی؛ ایجاد معابر جدید به ویژه در نقاط پر رفت و آمد مانند آرامستان بهشت سکینه می‌تواند مرهمی بر ترافیک ایام آخر سال و زائرین قبور باشد و تا حدود زیادی از بار ترافیکی و فشار روحی شهروندانی که از این معابر عبور می‌نمایند بکاهد.

آژیر با اشاره به اینکه عملیات خاکبرداری و جدول گذاری به طول ۴۲۰ متر انجام شده است، اضافه کرد: انشاالله بزودی درصورت مساعد بودن شرایط جوی بزودی عملیات زیرسازی و توزیع آسفالت انجام و مسیر یاد شده، آماده بهره برداری شهروندان می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =