• ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
  • کد خبر: 86274
محمدی

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر نقش و اهمیت زحمات کارگران در ارائه خدمات در شهر گفت: انتظار داریم شهرداری از تمامی پاکبانان و سبزبانان به نحو شایسته تقدیر کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مسعود محمدی در ابتدای یکصد و شصت و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، روز کارگر را به تمامی کارگران بویژه سبزبانان و پاکبانان مدیریت شهری کرج تبریک گفت و اظهارداشت: توسعه و تحول در شهر و کسب رضایت شهروندان با تلاش کارگران به خصوص پاکبانان و سبزبانان زحمتکش محقق می شود لذا تکریم شایسته آنان امری ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: داشتن شهری پاکیزه و زیبا با همکاری پاکبانان و سبزبانان انجام می شود که در راستای ایجاد انگیزش در آنان میبایست اقداماتی از جمله تکریم مناسب و بهنگام بویژه در مناسبت‌های خاص از جمله روز کارگر انجام شود.

مسعود محمدی با بیان اینکه کارگران مدیریت شهری، فعالان عرصه پاکیزگی و زیبایی شهر هستند، ادامه داد: حفظ سلامتشان همواره مورد تاکید اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان از تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای خدوم شهرداری بویژه پاکبانان و سبزبانان که در راستای حفظ پاکیزگی و طراوت شهر از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنند، سپاسگزاری کرد و افزود: از اقدامات ارزنده آنان در جهت مدیریت بهینه پسماندها و صیانت از بهداشت شهری و سلامت مردم و همچنین توسعه فضای سبز و بهبود سیمای شهری سپاسگزارم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =