• ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
  • کد خبر: 86278
شهرسازی

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از اجرای طرح تعریض خیابان پنجم غربی آق تپه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عباس سعیدی کیا در جلسه‌ای که با حضور مهندس مریم قهرمانی، رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر کرج و جمعی از معتمدین محله آق تپه برگزار شد،  اظهار کرد: تعریض خیابان‌ها در مناطق پرتردد باعث کاهش بار ترافیکی، سهولت در رفت‌وآمد و رضایت شهروندان می‌شود.


وی ادامه داد: در همین راستا، حسب درخواست و پیگیری شهروندان، طرح تعریض خیابان پنجم غربی آق تپه در دستور کار شورای شهر کرج قرار گرفته است.


وی توضیح داد: بر این اساس، پس از انجام نقشه برداری، تغییر پوستی عرضی این خیابان از ۱۶ به ۳۰ متر به تصویب رسید.


این مسئول تصریح کرد: بعد از این مرحله، پس از تعیین برنامه اجرایی این پروژه توسط شهرداری منطقه ۳، موضوع برای تصویب نهایی و اجرا به مراجع ذی ربط ارجاع داده می‌شود.


توجه شورای ششم به مناطق کم برخوردار


در ادامه این نشست رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر کرج  اظهار کرد: شهرداری‌ به‌عنوان نهادی خدماتی  وظیفه دارد در جهت آبادانی شهر و ایجاد محیطی مطلوب برای زندگی شهروندان تلاش کند.


مریم قهرمانی با تاکید بر توجه به مناطق کم برخوردار گفت: در دوره شورای ششم رویکرد ما در کنار سایر برنامه‌ها، حمایت و توجه به محلات کم برخوردار بوده که اقدامات خوبی نیز در این راستا صورت گرفته و همواره از این محلات بازدید و با ساکنان آن نشست‌هایی داشته‌ایم.


این مسئول افزود: امیدواریم با تعامل ساکنین و اهتمام شهرداری منطقه ۳ هر چه سریع تر شاهد تعریض خیابان پنجم آق تپه باشیم تا مشکل چندین ساله ساکنان این محله برای تردد رفع شود.

خیابان پنجم غربی «آق تپه» تعریض می‌شود

منتشر شده در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =