منطقه 5-خدمات شهر

زیبایی بصری شهری و نشاط و شادابی از هر چیز دیگری برای شهروندان با اهمیت تر است و این خواسته، مسئولیت مدیریت شهری به ویژه مسئولان حوزه خدمات شهری را سنگین تر می کند.

مصطفی خدابین در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه امور خدمات شهری جزو اولین و مهم ترین وظیفه شهرداری ها به شمار می آید، اظهار داشت: شهروندان روزانه نیازمند خدمات متفاوتی نظیر تنظیف معابر و جمع آوری زباله ها تا زیباسازی و گسترش فضاهای سبز شهری هستند که مسئولیت ارائه این خدمات را مناطق برعهده دارند.

این مسئول با بیان اینکه برای شهروندان زیبایی بصری شهری و نشاط و شادابی از هر چیز دیگری با اهمیت تر است، گفت: این خواسته مسئولیت مدیریت شهری به ویژه مسوولان حوزه خدمات شهری را سنگین تر می کند.

مدیر منطقه ۵ ادامه داد: از آنجا که بخش قابل توجهی از اعتبارات حوزه خدمات شهری در بحث جمع آوری زباله ها هزینه می شود ضروری است شهروندان توجه بیشتری نسبت به کاهش تولید زباله داشته باشند.

خدابین یادآور شد: شهروندان با انعکاس به موقع مشکلات و معضلات از طریق سامانه ۱۳۷ و شماره تماس معاونت خدمات شهری ۳۴۵۵۰۲۴۷ یاریگر این مجموعه در ارائه خدمات بهتر و بیشتر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =