روابط عمومی پارک‌ها

با صدورحکمی از سوی سرپرست اداره کل سرمایه انسانی، مسئول جدید روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در جلسه ای با حضور عباس زارع رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر، پیمان بضاعتی پور ریاست سازمان و معاونین و روسای ادارات سازمان «محسن غلامی» به عنوان مسئول جدید واحد روابط عمومی معرفی و منصوب شد.

پیمان بضاعتی پور در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و نام مرحوم «جواد سعیدی» در مدت تصدی واحد روابط عمومی گفت: مرحوم جواد سعیدی از کارکنان خدوم، زحمتکش و متعهد شهرداری کرج بود که در کارنامه فعالیت حرفه ای خود مدیر روابط عمومی سازمان قطارشهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج را در کارنامه داشت و ضمن تسلیت دوباره به خانواده ایشان شادی روح او را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

وی واحد روابط عمومی را چشم بینا و گوش شنوای سازمان دانست و اعلام کرد: زحمات زیادی در گذشته صورت گرفته که بابت این تلاش‌ها قدردان هستم و امیدوارم ضمن توجه به هر دو بعد ارتباطات، یعنی ارتباطات درون‌سازمانی و ارتباطات برون‌سازمانی، تقویت نقاط مثبت، اقدامات جدیدتر و به روزتری را در واحد روابط عمومی  و با حضور مسئول جدید این واحد شاهد باشیم.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  این سازمان را پیشرو در ارائه خدمات به شهروندان معرفی کرد و افزود: امیدوارم با حضور مدیران توانا و متخصص برای شهروندان ، شهری خوب و زیست پذیر باقی بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =