شهردار

شهردار کرج گفت: شهرداری‌ها در توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر و تزریق روحیه نشاط و امید به شهروندان نقشی اساسی دارند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی شامگاه امروز ( ۲۰ فروردین) در حاشیه جشن روز فرهنگی کرج که در سالن شهیدان نژاد فلاح در حال برگزاری است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در دوران دفاع مقدس شهرستان کرج بیش از ۵ هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده و همچنین به واسطه اینکه چندین سال متوالی است که جشنواره لاله‌ها به میزبانی این کلانشهر برگزار می‌شود، لاله به عنوان نماد روز فرهنگی کرج (۲۱ فروردین‌ماه) مشخص شده است.
وی ادامه داد: مدیریت شهری کرج امسال چهار برنامه ویژه برای روز فرهنگی کرج تدارک دیده که امشب اولین برنامه آن در تالار شهیدان نژاد فلاح در حال برگزاری است.
وی افزود: فردا (۲۱ فروردین ماه) هم شاهد برگزاری مراسم این روز همزمان با برپایی هشتمین جشنواره لاله‌ها از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در باغ گل‌های بوستان شهید چمران کرج با حضور مسئولان و شهروندان و هنرمندان هستیم.
شهردار کرج گفت: دو برنامه دیگر هم به مناسبت این روز در مهرشهر و باغستان برگزار می‌شود تا همه شهروندان بتوانند از برنامه‌های روز فرهنگی کرج بهره ببرند.
سعیدی تجلیل از هنرمندان، پیشکسوتان، خانواده شهدا و ایثارگران را به عنوان جزئی از برنامه‌های روز فرهنگی کرج نام برد.
وی گفت: درصد هستیم سال آینده با برنامه ریزی بهتر، گام‌های جدی تری در راستای ماندگار کردن روز فرهنگی کرج در اذهان عمومی برداریم.
شهردار کرج با اشاره به مدت زمان برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ گل‌های پارک شهید چمران ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، امسال کاشت لاله‌ها کمی با تاخیر انجام شد بنابراین پیش بینی می‌شود تا ۱۰ روز آینده امکان بازدید عمومی از این جشنواره وجود داشته باشد.
این مسئول افزود: شهرداری تلاش می‌کند در این دوره علاوه بر انجام وظایف خدماتی، به عنوان دستگاهی با ماهیت اجتماعی و فرهنگی در ذهن شهروندان نهادینه شود.
سعیدی سیرائی توضیح داد: این رویکرد از سال گذشته با اجرای طرح‌ جمعه‌های جهادی آغاز شده و در سال جاری هم با برگزاری جشن‌های رمضان، روز فرهنگی کرج و... ادامه خواهد داشت.
شهردار کرج ادامه داد: امیدواریم با برگزاری مستمر چنین برنامه‌هایی بتوانیم شورو نشاط را به شهر و شهروندان تزریق و ایران کوچک را به سمت توسعه همه جانبه سوق دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =