9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: با توزیع بیش از ۱۱ هزار و ۴۹۲ تن آسفالت ، ۹۵ هزار مترمربع عملیات تراش و روکش در سطح منطقه انجام شد.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این خبر اظهار کرد: رسیدگی به آسفالت معابر یکی از طرح‌های مهم و اثرگذار در ساماندهی، اصلاح و رضایتمندی شهروندان است که این اقدام از ابتدای سال جاری به‌صورت گسترده و ویژه در محلات کم برخوردار اجرایی شده است.

رشیدی گفت: این عملیات با محوریت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج در معابر جاده محمد شهر، خیابان شهید صمیمی معروف به کلکسیون، محله دولت‌آباد، بلوار شهدای دانش‌آموز، خیابان شهید ملک‌زاده، خیابان خیام شرقی و در جاده محمد آبادو... اجرایی شده است.

رشیدی، با اشاره به اینکه اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان است، افزود: حوزه عمران منطقه در طول سال با جدیت تمام اقدام به عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در تمام معابر این منطقه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف دائمی در شهرداری‌ها نظارت بر کیفیت آسفالت معابر و نیز ترمیم به‌موقع آن‌ها است.

این مسئول، عملیات آسفالت معابر این منطقه را طبق استانداردهای موجود و با رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و بر اساس اولویت‌های پیش‌بینی‌شده، عنوان کرد.

رشیدی ادامه داد: بهسازی معابر اصلی و فرعی و به‌خصوص محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین‌شده است.

 وی در پایان، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرای عملیات عمرانی در سطح منطقه را یادآور شد و افزود: پخش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح شهر بر اساس نیاز محله‌های مختلف به آسفالت صورت خواهد گرفت.

بیش از ۱۱ هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر منطقه ۹ کرج شد

بیش از ۱۱ هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر منطقه ۹ کرج شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =