بازدید شورا باغ گلها

رئیس شورای شهر کرج بر استفاده از تمام ظرفیت فرهنگی، اجتماعی دستگاه‌های استان در نهمین جشنواره لاله‌های کرج تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی قاسمپور در آستانه بازگشایی نهمین جشنواره لاله‌های کرج ضمن بازدید از باغ گل‌ها گفت: جشنواره لاله‌های که هر ساله در پارک شهید چمران برگزار می‌شود، علاوه بر ماهیت گردشگری، با شاخص فرهنگی اجتماعی نیز ارزیابی می‌شود.

رئیس شورای شهر کرج اظهار داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ماه‌های اخیر عملکرد مطلوبی در کاشت، حفظ و نگهداری پیازهای لاله‌ها داشت و گل دادن لاله‌ها با مشخصات فنی استاندارد، گواه همین موضوع می‌باشد.

قاسمپور با بیان اینکه در جشنواره لاله‌ها باید از ظرفیت همه نهادها استفاده شود، توضیح داد: بسیاری از کلانشهرها با برندهای فرهنگی خود شناخته می‌شوند و کلان‌شهر کرج با پنج هزار و ۲۱۹ شهید اکنون بر خود می‌بالد که نشان ایثار و شهادت را با تأسی از گل لاله به‌عنوان نماد شاخص این روز انتخاب و در اذهان ثبت کرده است.

وی با تأکید بر فضای عمومی جشنواره نیز گفت: قطعاً متولیان فرهنگی، اجتماعی باید در جشنواره لاله‌هایی سال نقش تأثیرگذاری داشته باشند تا این رویداد با بالاترین سطح کیفی، برای شهروندان به یادگار بماند.

رئیس شورای شهر کرج در پایان برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر این دوره از جشنواره تأکید داشت و افزود: از ۶ ماه گذشته مراحل اجرایی و آماده‌سازی این جشنواره با کاشت بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۲۰ واریته رنگارنگ آغاز شد و برخورد مناسب با بازدیدکنندگان، رعایت قوانین و شئونات اخلاقی در کنار ایجاد نظم ورودی و خروجی‌ها در راستای سهولت در تردد بازدیدکنندگان از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =