بازدید شورا باغ گلها

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از روند آماده‌سازی باغ گل‌ها در آستانه بازگشایی و میزبانی کلانشهر کرج از یکصد هزار نفر از شهروندان و گردشگران گفت: برگزاری مطلوب و شایسته نهمین جشنواره لاله‌ها مستلزم همکاری همه واحدهای مدیریت شهری و دستگاه‌های انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار با حضور در مجموعه پارک شهید چمران کرج و بازدید از روند آماده‌سازی باغ گل‌ها گفت: برگزاری مطلوب و شایسته نهمین جشنواره لاله‌ها مستلزم همکاری همه واحدهای مدیریت شهری و دستگاه‌های انتظامی است.

ایزدیار با بیان اینکه جشنواره نهم، آمادگی حضور بیش از یکصد هزار نفر را دارد اظهار داشت: همه ساله کلانشهر کرج همزمان با فصل بهار طبیعت میزبان یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های نوروزی کشور بوده و مدیریت شهری هم با برنامه‌ریزی که از ۶ ماه گذشته انجام شده آماده استقبال کم نظیر هموطنان از اقصی نقاط کشور می‌باشد و با جشن‌های مفرح فرهنگی اجتماعی به همراه پذیرایی افطاری ساده همه شب میزبان طیف کثیری از شهروندان خواهد بود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج زمان برگزاری این جشنواره را در تعطیلات نوروزی و افزایش ساعات بازدید شبانه آن را نکته‌ای مثبت ارزیابی کرد و افزود: جشنواره لاله‌های کرج باعث شده تا استان البرز علاوه بر آثار تاریخی و ارزشمندی که دارد، از جهات دیگری هم مورد توجه عموم قرار گیرد و بدون شک برگزاری چنین رویدادهایی نقش به سزایی در ایجاد اشتغال پایدار و رونق صنعت گردشگری دارد.

گفتنی است مهردادکیانی شهردار کرج به همراه علی قاسمپور رئیس شورای اسلامی شهر کرج، عمار ایزدیار‫سخنگو و نائب رئیس شورا، فاطمه منعمی دبیر و محمد اسدیان رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج هم در آستانه بازگشایی نهمین جشنواره لاله‌های شهر کرج از روند اجرا و آماده‌سازی این جشنواره بازدید کردند.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =