ایزدیار - کراپ‌شده

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: حدود سه هزار میلیارد از بودجه پروژه بزرگراه شمالی سهم شهرداری کرج و سه هزار میلیارد نیز سهم دولت است که اگر دولت به تعهد خود عمل نکند، امکان بهره برداری از این پروژه وجود نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عمار ایزدیار در پایان یکصد و دومین جلسه رسمی این شورا، ضمن تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن با اشاره به مصوبات متعدد مطرح شده در جلسه، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به تعداد بالای مصوبات جلسات گذشته و اعلام نظر هیأت تطبیق در فرمانداری کرج، ابتدا این مصوبات قرائت شد.

وی تصریح کرد: یکی از این مصوبات مربوط به ترمیم جبران خدمات آتش نشانان بود که هیأت تطبیق با آن مخالفت کرده بود اما از آن جایی که این مصوبه قبلاً به تصویب و تأیید هیأت انطباق رسیده، با اصرار همکاران، در هیأت حل اختلاف در استانداری بررسی خواهد شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به موضوع بزرگراه شمالی که یکی از موارد مهم مطروحه در این جلسه بود، بیان کرد: بودجه بزرگراه به شورا ارسال شده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مقرر شد در یکی از جلسات کمیسیون تلفیق بررسی شود و در ادامه نیز، روند اجرای این ابرپروژه مدیریت شهری بررسی شد.

ایزدیار اذعان کرد: مسئولان شرکت بزرگراه شمالی ابتدا از سیر انعقاد قرارداد و روند اجرا و تغییرات اعمال شده در آن گزارشاتی ارائه کردند، سؤالات متعددی در این نشست مطرح و پاسخ‌های لازم از سوی مجموعه مدیریت شهری به آن‌ها ارائه شد؛ تذکراتی نیز جهت رفع موانع این پروژه داده شد.

وی عنوان کرد: یکی از مواردی که در این جلسه بر آن تأکید شد، انظباط مالی در پرداخت‌های این پروژه بود که باید به درستی انجام شود. از آن جایی که بزرگراه شمالی یکی از راه‌های مواصلاتی کرج و تهران و نیز مسیر تردد مسافرانی خواهد بود که قصد عزیمت به مسیرهای شمالی کشور را دارند، یک پروژه ملی محسوب می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به سهم ۵۰ درصدی دولت که در سفر رئیس جمهور مصوب شده است، اذعان کرد: بر اساس فهرست بهای سال۱۴۰۱ حدود سه هزار میلیارد سهم شهرداری کرج و سه هزار میلیارد نیز سهم دولت است که اگر دولت به تعهد خود عمل نکند، امکان بهره‌برداری از این پروژه وجود نخواهد داشت.

ایزدیار مطرح کرد: واگذاری اراضی حاشیه‌ای این بزرگراه نیز یکی دیگر از مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد. سهم این پروژه از طرح مولدسازی دولت در تمامی اراضی متعلق به دولت در سطح استان البرز عنوان شد که در صورت تخصیص طرح مولدسازی می‌توانیم روند اجرای این پروژه را تسریع کنیم.

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران جشنواره لاله‌های کرج گفت: پیوست فرهنگی مناسبی برای این جشنواره دیده شده است و از همین تریبون از همه علاقه‌مندانی که تاکنون موفق به بازدید از باغ گل‌ها نشده‌اند، دعوت می‌کنم نظاره‌گر هنرنمایی همکاران مدیریت شهری و سیما و منظر فضای سبز شهرداری کرج باشند.

منتشر شده در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =