مریم قهرمانی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ۲۱ فروردین ماه روز فرهنگی کرج گفت: در تلاش هستیم تا این مناسبت به هفته فرهنگی کرج تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج مریم قهرمانی صارم اظهارداشت: با توجه به سکونت اقوام مختلف ایرانی در کرج، باید برنامه‌های متنوع، جامع و دربرگیرنده تمام اقوام کشور در محله‌های این کلانشهر برپا شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: برپایی برنامه‌های فرهنگی و سنتی نقش مؤثری در ایجاد اتحاد و همدلی بین اقوام ایرانی دارد ضمن آنکه موجب حفظ آداب و رسوم اقوام خواهد شد.

قهرمانی به جشنواره لاله‌ها اشاره و بیان کرد: جذابیت هنری و طبیعی نهمین جشنواره لاله‌های کرج موجب ورود صدها گردشگر از استان‌های همجوار البرز به پارک شهید چمران این کلانشهر شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این جشنواره به عنوان نماد کلانشهر کرج شناخته می‌شود و تلاش‌ها براین است تا در سال‌های آینده افزون بر پارک شهید چمران در ابعاد کوچکتر در محله‌های کرج برپا شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج تصریح کرد: تلفیق هنر با کاشت گل‌های لاله در بوستان شهید چمران کرج موجب شد تا نهمین جشنواره لاله‌ها مورد استقبال گردشگران قرار گیرد.

قهرمانی بیان کرد: برپایی این جشنواره به همراه اجرای برنامه‌های جنبی نقش مؤثری در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان البرز و تبدیل این استان به مقصد گردشگری دارد.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =