عمار ایزدیار

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه توجه به هنر و هنرمندان از جمله اولویت‌های شورای شهر است، گفت: مدیریت شهری باید در ارتقای فرهنگ عمومی و ترویج فرهنگ مطلوب و متعالی نقش آفرین باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار با اشاره به اینکه بیست و یکم فروردین ماه هرسال نسبت به برگزاری برنامه‌های متعددی در راستای زنده نگهداشتن هویت و داشته‌های فرهنگی کرج اقدام می‌شود، اظهارداشت: در کلانشهر کرج سرمایه‌های اجتماعی متعددی وجود دارند که می‌توانیم با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها و رفع موانع قدم‌های مؤثرتری را برداریم.

وی از گل لاله به عنوان نماد و سمبل روز فرهنگی کرج یاد کرد و اذعان داشت: گل لاله نماد ایثار و شهادت است و استان البرز در دوران دفاع مقدس، شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در این راستا جشنواره لاله‌ها در کرج به عنوان نماد فرهنگی این شهر مطرح شده است.

ایزدیار با تأکید بر این‌که باید با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه فرهنگ نقش آفرینی کرد، یادآور شد: اگر در حوزه فرهنگ سرمایه‌گذاری و هزینه شود؛ بسیاری از هزینه‌های مدیریت شهری کاهش می‌یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ضمن اشاره به برخی اقدام‌های صورت گرفته و تبیین نقش و تأثیر فرهنگ در جامعه، آمادگی شورای شهر را برای حمایت بیشتر و مؤثرتر برای فرهنگ و هنر این کلانشهر اعلام کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: ‌امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت پرسنل شهرداری، صاحبنظران، هنرمندان، فرهیختگان و نخبگان شهر در جهت تبیین فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، بهره‌گیری از زیرساخت‌های فرهنگی گام برداریم.

منتشر شده در تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =