زینلی زاده

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از توزیع روزانه دو و نیم تن گوشت گرم گوسفند و گوساله، ۱۵ تن مرغ تازه و ۱۲ تن مرغ منجمد در بازار روزهای تحت پوشش سازمان خبر داد.

حسین‌علی زینلی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به توزیع این محصولات در تمامی میادین سطح شهر، اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ گرم در بازار و به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار و هماهنگی با همکاران در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، سهمیه‌ای به بازارهای سازمان اختصاص یافته است.


وی ادامه داد: توزیع گوشت مخلوط گوسفندی به قیمت ۲۸۲ هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله به مبلغ ۲۴۸ هزار تومان، مرغ تازه به مبلغ ۶۷ هزار تومان و مرغ منجمد به قیمت ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان در بازارها آغاز شده و تا تعدیل قیمت‌ها این توزیع ادامه خواهد داشت.


این مسئول افزود: شهروندان برای خرید محصولات مورد نظر و سایر مایحتاج مورد نیاز خود می‌توانند همه روزه در ساعت فعالیت بازارها به غرف عرضه‌کننده این بازارها مراجعه کنند.


سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج بیان داشت: قطعاً این توزیع با هدف تأمین نیاز متعارف خانوارها برنامه‌ریزی شده و به تقاضای خرید عمده پاسخ داده نمی‌شود.


زینلی‌زاده گفت: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز و مرغ در واحدهای صنفی سطح شهر بسیار بالا بوده که قطعاً برخی خانوارها از عهده خرید آن بر نمی‌آیند. به همین دلیل و به منظور ایجاد تعادل در بازار و در شرایطی که همه شهروندان بتوانند بخشی از سبد پروتئینی مورد نیاز خود را تأمین کنند، نسبت به توزیع گوشت گرم و انواع مرغ اقدام شده است.


این مسئول با بیان اینکه در صورت تخصیص سهمیه جدید، اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد، گفت: این توزیع تا زمان تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.
 

منتشر شده در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =