جایگاه های موقت عرضه مستقیم میوه در شهر کرج

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: ایام پایانی سال در جایگاه‌ها و غرف بازارهای سازمان بیش از هزار تُن سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار و ۲ هزار و ۵۰۰ تن از انواع سایر میوه‌ها و محصولات برگی عرضه شد.

حسین علی‌زینلی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به عرضه محصولات با نرخ مصوب کارگروه تنظیم بازار در بازارهای سازمان اظهار کرد: به منظور پاسخگویی به استقبال چشمگیر شهروندان از این مراکز، عرضه این محصولات در میادین میوه و تره بار تا تاریخ بیستم فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه داشت.


وی با اعلام اتمام طرح تنظیم توزیع میوه ویژه ایام پایانی سال افزود: بیش از هزار تن انواع سیب و پرتقال با نرخ مصوب و نیز ۲ هزار و ۵۰۰ تن از انواع میوه و سایر محصولات برگی و غیر برگی در جایگاه‌ها و بازارهای سازمان در آن ایام توزیع گردیده که‌امیدواریم با تمهیدات لازم و با یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون و به جهت احترام به اعتماد همشهریان و مراجعین و البته با افزایش کیفیت محصولات عرضه شده در این بازارها بتوانیم شاهد روند روبه رشد این خدمات باشیم.


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: با توجه به شیوه نظارت بر میادین میوه و تره بار، امکان برخی تخلفات در این مراکز بسیار پایین می‌باشد و به دلیل اعتمادی که به مجموعه خود داریم، از هر گونه نظارت بر عملکرد و فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار استقبال می‌کنیم.


زینلی‌زاده در پایان بیان داشت: در ایام پایانی سال اقدام به توزیع بیش از ۱۰ تن گوشت گرم گوسفندی با نرخ ۲۸۵ هزار تومان، ۳۰ تن برنج هندی و ۲۵۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب در آن ایام نموده است.




منتشر شده در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =