• ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳
  • کد خبر: 83774
تخم مرغ

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از کاهش برخی اقلام از جمله تخم مرغ در بازارهای روز سازمان خبر داد.

حسین علی‌زینلی‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به کاهش قیمت تخم مرغ در بازارهای روز تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم تخم مرغ ۴۲ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رود در حالی که هفته گذشته نرخ هر کیلو تخم مرغ ۴۶ هزار و ۱۰۰ تومان برچسب خورده بود.


وی افزود: هر کیلو زردآلو در بازارهای روز کرج ۳۵ هزار تومان به فروش می‌رسد و این در حالی است که پیش از این، قیمت هر کیلو زردآلو ۴۵ هزار تومان اعلام شده بود.


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج همچنین قیمت هر کیلو هلو را ۳۴ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت این میوه پیش از این ۳۸ هزار تومان بوده است.


زینلی‌زاده، قیمت هر کیلو موز (کارتن بزرگ) را ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت این میوه نیز پیش از این ۶۹ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.


به گفته این مسئول قیمت گیلاس سیاه نیز با ۵ هزار تومان کاهش از ۵۹ هزار تومان به ۵۴ هزار تومان رسیده است.


شایان ذکر است بر اساس نرخنامه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج، قیمت هر کیلوگرم بادمجان از ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان به ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم طالبی از ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان به ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان کاهش یافته است.


منتشر شده در تاریخ ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =