1

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: طرح مکانیزه مدیریت پارک حاشیه‌ای در ۱۹ معبر اصلی و پر تراکم و حدود ۸ هزار فضای پارک در کرج اجرا خواهد شد.

فرزین فرشاد در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه افزایش مالکیت وسایل نقلیه شخصی، عدم توسعه ظرفیت‌های حمل و نقل همگانی یا عدم تمایل به استفاده از آن، سبب بروز معضل پارک حاشیه‌ای در بسیاری از مراکز تجاری و اداری کلانشهرهای کشور از جمله شهر کرج شده است، اظهار کرد: با توجه به تأثیر این مهم بر ظرفیت گذردهی معابر، کیفیت جریان ترافیک و زمان سفر در معابر شریانی شهر کرج، طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی در بخش دیگر سخنان خود توزیع عادلانه فضای توقف در معابر شهر، انحراف تقاضا به حمل و نقل عمومی و کاهش استفاده از وسایل حمل ونقل شخصی و کاهش تراکم ترافیک و آلودگی هوا را از مهم‌ترین اهداف این طرح عنوان کرد.
 

این مسئول همچنین یادآور شد: در راستای بهره‌برداری ازظرفیت طرح‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک همچنین ایجاد درآمد پایدار با تمرکز بر فرصت‌های جدید جهت توسعه در حوزه ITS، اقدامات لازم به منظور انتخاب پیمانکار جهت اجرای این طرح بر اساس ضوابط و استاندارد صورت گرفته است.

فرشاد با تأکید بر اینکه این طرح بر اساس کارشناسی‌های دقیق صورت گرفته در ۱۹ معبر اصلی و پر تراکم و حدود ۸ هزار فضای پارک در کرج اجرا می‌شود؛ گفت: ساعت اجرای این طرح ساعت ۷ صبح لغایت ۲۱ در تمامی روزهای هفته به جز جمعه و تعطیلات رسمی خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =