آقای میثم خوئینی  سرپرست اداره رفاه شهرداری کرج

سرپرست اداره رفاه و اماکن تفریحی شهرداری کرج گفت: به دنبال سیاست‌های تشویقی ازدواج، اداره رفاه شهرداری کرج مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال کمک هزینه رفاهی را به صورت بلاعوض به پرسنل یا فرزندان آن‌ها که به تازگی ازدواج می‌کنند، اختصاص می‌دهد.

میثم خوئینی‌تنها در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه تأمین رفاه کارکنان با افزایش انگیزه مثبت در آن‌ها به ارتقای بهره وری می‌انجامد، اظهار کرد: تمامی خدمات، مزایا و تسهیلاتی که کارفرما برای ارزش بخشیدن به زندگی کارکنان خود انجام می‌دهد در ارتقاء کیفیت زندگی کارکنان اثرگذار است.


وی افزود: شهرداری کرج در سال‌جاری با ارتقاء سطح کیفیت خدمات رفاهی به کارکنان، کمک هزینه‌های مناسبتی پرداختی را از ۹ کمک هزینه به ۲۳ نوع کمک هزینه متنوع افزایش داده است.


سرپرست اداره رفاه و اماکن تفریحی شهرداری کرج با اشاره به رویکرد دولت به تشویق فرزندآوری و افزایش جمعیت، تأکید کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج با دنبال کردن سیاست‌های تشویقی دولت و با اتخاذ رویکردهای حمایتی، تصمیم دارد در صورت ازدواج پرسنل و هر یک از فرزندان آن‌ها مبلغ ۳۰۰میلیون ریال کمک هزینه رفاهی بلاعوض پرداخت کند.


خوئینی، به بیان دیگر کمک هزینه‌های رفاهی مناسبتی که از سوی این اداره پیگیری شده و به پرسنل تعلق می‌گیرد، پرداخت و افزود: ارزاق ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر، هدیه روز کارگر، پرسنل نمونه، عید قربان، عید غدیر، روز کارمند، دهه کرامت، بازگشایی مدارس، ارزاق نیمه اول و دوم سال و عید نوروز، میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، شب یلدا، روز زن، روز مرد، پیروزی انقلاب اسلامی(۲۲بهمن)، اعیاد شعبانیه، پاداش کارنامه دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز بخشی از این کمک‌هاست.


وی تصریح کرد: هدیه روز تولد که در گذشته یک میلیون ریال بود نیز امسال به پنج میلیون ریال افزایش پیدا کرده و مابه التفاوت آن با پیگیری‌های اداره رفاه و اماکن تفریحی به حساب پرسنل واریز شده است.


سرپرست اداره رفاه شهرداری کرج خاطرنشان کرد: شهرداری کرج به عنوان نهادی خدمات‌رسان و اجتماعی وظیفه تأمین نیازهای کارکنان مجموعه در تمام مراحل زندگی را به عهده دارد.


خوئینی ادامه داد: بر همین اساس در صورت فوت پرسنل مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و در صورت فوت همسر یا فرزندان مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه کفن و دفن به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.


این مسئول در بخش دیگری از این گفتگو به موضوع اماکن اقامتی شهرداری پرداخت و با اشاره به هزینه بالای بازسازی در مجموعه‌های رفاهی شهرداری کرج گفت: برای استفاده در خور شأن پرسنل از سوئیت‌های اقامتی واقع در شهرهای مشهد مقدس و نشتارود، تعمیراتی روی ست‌های بازی کودکان و نقاشی واحدها انجام شده و رایزنی‌ها به منظور توسعه و افزایش تعداد سوئیت‌های اقامتی در مشهد مقدس و دیگر شهرهای کشور در حال انجام است.


خوئینی در ادامه با اشاره به تغییرات اساسی در مجموعه فرهنگی رفاهی میلاد، بیان داشت: با تغییر اصلاح هندسی در رختکن‌ها و دوش‌ها، موتورخانه و چیلرها، وضعیت بهداشتی استخر مطلوب شده و با برگزاری سلسه کلاس‌های آموزش شنا، شور و شوق به مجموعه بازگشته است.


به گفته وی، تمام این اقدامات با حمایت و همراهی رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج، شهردار و معاونین مالی و اقتصادی، برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی محقق شده است.


سرپرست اداره رفاه و اماکن تفریحی شهرداری کرج عنوان کرد: در حال حاضر ۸۵ تفاهم نامه خدمات تخفیفی و اقساطی با مراکز خصوصی منعقد شده که به زودی شاهد انعقاد چندین تفاهم‌نامه چشمگیر در زمینه کمک‌های معیشتی از جمله بن کارت رفاهی برای انجام خریدهای اقساطی و اعتباری خواهیم بود.


این مسئول عرصه مدیریت شهری کرج، از دیگر دستاوردهای رفاهی را ایجاد محیطی امن برای فرزندان کارکنان برشمرد که جانمایی مهدکودک به منظور نگهداری کودکان با شرایط متناسب پرسنل و آماده‌سازی بخش خصوصی برای پذیرش کودکان بدون محدویت سنی در همین راستاست.


خوئینی، اداره رفاه و اماکن تفریحی شهرداری کرج را پنجره واحد ارائه خدمات در مجموعه مدیریت شهری کرج ارزیابی کرد و گفت: امکانات رفاهی سازمان‌های تابعه در یک قالب تجمیع می‌شوند تا به صورت عادلانه مورد استفاده همه رده‌های پرسنلی قرار گیرد.


سرپرست اداره رفاه و اماکن تفریحی شهرداری کرج در پایان اظهار داشت: تهیه تورهای مسافرتی با قیمت مناسب از دیگر خدمات قابل ارائه است که در اولین مرحله چندین گروه با کمک هزینه ۱۰ میلیون ریالی شهرداری کرج و الباقی اقساط ۱۰ ماهه کسر از حقوق به صورت هوایی و فولبرد به زیارت ملجأ شریف امام رضا(ع) اعزام شدند.


منتشر شده در تاریخ ۹ مردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =