قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مجموعه شهرداری در این ایام باید در حالت آماده باش کامل باشد زیرا شهرداری یک نهاد خدماتی است و تعطیلی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اعلام تعطیلی سراسری کشور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل گرمای هوا اظهار داشت: تعطیلات این فصل، بهشت ساخت و سازکنندگان غیرمجاز است و با توجه به اینکه گزارش‌های خوبی از ساخت و سازهای غیرمجاز در اقصی نقاط کرج به شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه ها نمی‌رسد، شهرداری باید آمادگی کامل را در این زمینه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ادعان کرد: بی شک مجموعه شهرداری در حال تلاش هستند اما این میزان باید تقویت و از این امر جلوگیری شود.
 

قاسم پور با تاکید بر ضرورت ایجاد موانع بر سر راه کسانی که در این حوزه سوداگری می کنند، عنوان کرد: این افراد هم با ساخت و ساز غیرمجاز سیما، منظر و آتیه شهر را به هم می ریزند و هم به دنبال سودجویی و بهره برداری‌های شخصی هستند.
 

وی یادآور شد: علاوه بر این، با توجه به گرمای هوا، شهرداری در حوزه‌های دیگر نیز آماده باش باشد تا در صورت نیاز، به سایر دستگاه ها نیز کمک کند. همه باید دست به دست هم دهیم تا بحران‌ آب و هوایی از سر مردم رد شوند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش افزود: موضوعات و مسائل داخلی شورای اسلامی شهر، مربوط به شوراست و ایفای نقش دیگران در این زمینه به هر شکل، آفت است که در این دوره به کرات در حوزه های مختلف برای شورا ایجاد شده است، عقلانیت، فکر و دید کافی و مثبت در این شورا وجود دارد، پس اجازه دهید خود اعضا تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.


قاسم پور با بیان اینکه جایگاه‌ها و مسئولیت‌ها کرسی‌های خدمت رسانی به مردم است، گفت: فردی که وارد هیئت رئیسه شورای شهر می‌شود و سمتی را می‌پذیرد، به نظر من ایثار کرده زیرا بی شک کسی که قبول مسئولیت می‌کند، رای و تاثیرگذاری او بیشتر نمی‌شود بلکه باید خدمتگزاری خود را دو برابر کند. لطفا فشارهای بیرونی را جمع کنید تا نیاز نباشد که از این تریبون، توضیحات بیشتری برای مردم داده شود.
 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: در شورای اسلامی شهر با انسجام و اقتدار برای این مجموعه تصمیم گیری می‌کنیم و نیاز به قیم نداریم؛ دوستانی که فکر می کنند باید قیم شورا باشند، به وظایف خود رسیدگی و فکر کنند که چه مسائلی را پیش رو دارند، چه اقداماتی را باید انجام دهند و چگونه باید رفتار کنند. افراد سیاست‌های شورا را تعیین نمی کنند، بلکه سیاست این مجموعه به صورت گروهی و مبتنی بر رای اکثریت تعیین می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =