عوارض نوسازی

شهردار کرج از رشد ۱۹۸ درصدی درآمد شهرداری از محل وصول عوارض نوسازی به عنوان یکی از ارکان درآمدهای پایدار شهرداری خبر داد.

مهرداد کیانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه این میزان رشد، از اتفاقات مهم و ارزشمند در حوزه اقتصاد مدیریت شهری است، افزود: در حالی که به طور معمول عوارض نوسازی در روزهای پایانی سال توسط شهروندان پرداخت می شود کسب این رقم در چهار ماه نخست سال جاری، بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: کسب درآمد پایدار از جمله اهداف و اولویت‌های شهرداری‌هاست که عوارض نوسازی در زیرمجموعه این درآمدها قرار می گیرد و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به گفته شهردار کرج، به واسطه پرداخت عوارض نوسازی، شهروندان در حفظ و نگهداری شهر مشارکت می کنند.

این مسئول، خاطرنشان کرد: میزان رشد کسب درآمد عوارض نوسازی نسبت به درصد جذب بودجه نیز ظرف چهار ماه گذشته از سال، ۱۱۴ درصد بوده که رقم بسیار خوب و بی سابقه‌ای است.

کیانی، این اتفاق را نتیجه برنامه ریزی‌های انجام شده و تمرکز بر کسب درآمدهای پایدار در سلسله جلسات کمیسیون درآمدی، تلاش همکاران حوزه نوسازی و اداره کل درآمد و همچنین مدیران مناطق ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در ماه‌های باقی مانده از سال نیز با استمرار همین روند، رشد مطلوبی در زمینه کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری داشته باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =