جلسه قیمت گذاری متمرکز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: با عنایت به تأثیر میادین و بازارهای تحت نظر سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری سراسر کشور، در جلسه‌ای که به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد، تدوین یک شیوه‌نامه متمرکز در دستور کار قرار گرفت.

حسین علی‌زینلی‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با عنایت به تأثیر بازارهای تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در تثبیت و تعدیل قیمت‌ها و به منظور تنظیم بازار و لزوم نظارت مستمر و منظم بر عملکرد غرف در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تدوین یک شیوه‌نامه یکسان و متمرکز بر نحوه نرخ‌گذاری محصولات و کالاهای قابل عرضه در بازارها بسیار ضروری و الزامی است.


وی افزود: اهمیت و حساسیت موضوع مهم قیمت‌گذاری و تأثیر مستقیم آن در سفره غذائی هموطنان، تصمیم برتدوین شیوه‌نامه مذکور در کمترین زمان ممکن و ابلاغ به کلیه کلانشهرها در دستور کار قرار گرفت.


شایان ذکر است در جلسه‌ای که پیرو دعوتنامه قبلی پیرامون موضوع تدوین شیوه‌نامه نحوه نرخ‌گذاری برمحصولات و کالاهای قابل عرضه در بازارهای تحت نظر برگزار شد، نمایندگان و رؤسای سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی تهران، شیراز، قم، تبریز، قزوین، کرج به میزبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حضور داشتند.


منتشر شده در تاریخ ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =