زیباسازی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در اولین جلسه برنامه ریزی بودجه معاونت زیبا سازی با تاکید بر حذف زوائد از سیمای شهر خواستار برنامه ریزی برای ارتقاء بصری، انجام تمهیدات لازم و رفع نازیبایی ها از چهره این کلانشهر در آستانه فصل پاییز شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز  اولین جلسه برنامه ریزی بودجه ۱۴۰۲ معاونت زیبا سازی با حضور علیرضا عاقلی ریاست سازمان، معاونین و روسای سازمان در سالن کنفرانس برگزار شد.


علیرضا عاقلی در این جلسه با تاکید بر ساماندهی فضاهای شهری و رفع آلودگی‌های بصری از سیمای شهر گفت: شناسایی و بهسازی فضاهای ناامن و بی‌دفاع شهری و حذف زوائد و افزایش زیبایی و رفاه حال شهروندان باید اولویت برنامه های زیبا سازی در شهر باشد.

وی با تشریح برنامه های زیبا سازی در دست اجرا گفت: نور پردازی پل تقاطع غیر همسطح زیرگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی و پل کلاک، ساماندهی و یکسان سازی تابلوهای اصناف و ساخت اِلمان شهدای تپه موشکی اسلام آباد و میدان توحید در حال انجام است.


این مسئول با بیان اینکه نتیجه اقدامات معاونت زیبا سازی در شهر باید برای شهروندان ملموس باشد ادامه داد: بخشی از عملیات زیبا سازی و توسعه فضای سبز در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر کرج خصوصا در محدوده پل فردیس و حصارک عملیاتی شده و این روند باید تداوم داشته باشد. زیبا سازی الزاماً به معنی اضافه کردن نیست و گاهی اوقات باید به حذف زوائد پرداخت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خواستار برنامه ریزی برای ارتقاء بصری، انجام تمهیدات لازم و رفع نازیبایی ها از چهره این کلانشهر در آستانه تغییر فصل و بازگشایی مدارس شد و بیان کرد: با اجرای برنامه های زیبا سازی شهر در طرح ویژه استقبال از مهر علاوه بر کاشت انبوه گلهای فصلی، چهره شهر از برچسب‌ها و پوسترهای تبلیغاتی غیرمجاز و آلودگی‌های بصری پاکسازی و با هدف جلوه بخشیدن به دیوارهای فرسوده و قدیمی شهر نقاشی و یا با تکنیک «سند بلاست» زیبا سازی می شوند.


در ادامه این جلسه معاون زیبا سازی و مدیران اداره هنرهای شهری، مبلمان و تبلیغات برنامه های اولویت دار، مشکلات پیش رو و پیشنهادات راهبردی خود را بر اساس بودجه مصوب ۱۴۰۲ مطرح و موارد اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =