سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت: اقدامات مدیریت شهری کرج در مرزهای خسروی و مهران مطلوب است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور یکصد و سی و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با تسلیت ایام ماه صفر و ایام اربعین حسینی اظهارداشت : اقدامات مدیریت شهری کرج در مرزهای خسروی و مهران مطلوب است لذا از همه کسانی که در راستای ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین تلاش نموده‌اند، تقدیر می‌نمائیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد : این کمیسیون در ششمین دوره شورای اسلامی شهر در جهت همراهی با مساجد، هیئت‌ها و به طور کلی برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام محرم و اربعین حسینی با نهادهای تخصصی و متولی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد، همفکری و بر اساس رتبه مبتنی بر ارزیابی به عمل آمده و اعلام تعداد مساجد و هیئت‌های شاخص و محوری در کمیسیون تصمیم گیری و برنامه‌ریزی شده است و آنچه عمل شده است منطبق با تصمیمات شورای اسلامی شهر کرج است.

سعیدی در خصوص ارائه خدمات در ایام اربعین حسینی به انعقاد تفاهم‌نامه بین دو کشور ایران و عراق اشاره و ارائه خدمات را بر اساس تصمیمات وزارت کشور و وظایف اعلامی برای هر شهر برشمرد و افزود: در سال جاری ۵ میلیارد و چهارصد میلیون تومان با مصوبه شورای اسلامی شهر کرج در جهت رفاه زائرین محترم هزینه خواهد شد.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج؛ ارائه خدمات با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس، برپایی موکب و اعزام ۷۰ پاکبان جهت تنظیف و نگهداری مسیر از جمله اقدامات مدیریت شهری و شورای شهر برای مراسم های اربعین حسینی سال جاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =