نقاشی اربعین

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی، تمامی مناطق ۱۰گانه شهر کرج با فضاسازی و اکران طرح های فرهنگی، رنگ و بوی اربعین خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز علیرضا عاقلی ر ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: کمیته تبلیغات مدیریت شهری شهر کرج، همواره در مناسبت‌های مختلف، شهر را متناسب با ایام مناسبتی فضاسازی کرده است.


وی اظهار داشت: در راستای تکریم شعائر حسینی و ایجاد فضای معنوی مناسب در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، معابر و میادین اصلی شهر با نصب صدها بیرق مشکی و قرمز، پرچم ریسه ای، بنر، بیلبورد و کتیبه سیاه پوش شده است.


این مسئول به اجرای نقاشی دیواری با محوریت واقعه کربلا در بلوار ماهان اشاره کرد و ادامه داد: طرح حماسی آئینی از «نینوا تا عرش»  با هنر نمایی ۴ نقاش در ۱۵ پرده و در مساحت ۳۰۰ متر مربع گوشه ای از فرهنگ غنی عاشورا را نشان می دهد.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان با بیان اینکه همزمان با ایام سوگواری اربعین امام حسین(ع) و پایان ماه صفر، فضا سازی های ویژه در شهر صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: فضاسازی شهری باید متناسب با مناسبت های ملی و مذهبی رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد و به گونه ای باشد که نشانگر هویت فرهنگی اجتماعی و در خور شان شهروندان و عزاداران باشد.

منتشر شده در تاریخ ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =