اعتصامی

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر کرج به معضل بزرگی تبدیل شده که امیدواریم با فعالیت قطار شهری این مشکل به حداقل برسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج سید مرتضی اعتصامی با اشاره به اینکه موضوع محیط زیست در ادوار گذشته نادیده گرفته شده است، اظهارداشت: اگر در ادوار گذشته موضوع زیست محیطی کرج مورد توجه قرار می گرفت اکنون با مشکل حاد آلودگی هوا مواجه نبودیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: افزایش جمعیت شهر کرج و روند رو به تزاید مالکیت خودرو باعث بروز بسیاری از مشکلات عبور و مرور در حمل و نقل شهری شده است در این راستا یکی از راه­‌های برون­رفت از این دشواری‌­ها، توسعه حمل و نقل عمومی ب‌ه­ویژه مترو شهری است.

اعتصامی، فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی را در افزایش آلودگی هوا موثر دانست و اذعان کرد: حفظ باغات شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری نقش مهمی در حفظ هوای پاک دارد.

وی توسعه راه‌های شهری کرج بدون در نظر گرفتن توسعه فرهنگ ترافیکی را یکی از معضلات این کلانشهر عنوان کرد و افزود: شورای اسلامی دوره ششم از ابتدای این دوره در تلاش است تا خطوط دیگر متروی کرج را اجرا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =