بازدید

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: اکنون بین یک تا سه مجموعه فرهنگی در هریک از مناطق دهگانه شهرداری کرج در دست ساخت قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج حجت الاسلام علیرضا سعیدی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کرج از پروژه های در دست اقدام شهرداری در بازدید از پروژه فرهنگسرای غدیر اظهارداشت: از آنجا که نیازهای زیرساختی در بخش های فرهنگی، بهداشتی درمانی و ورزشی شهر کرج به خوبی در سال های گذشته دیده نشده است، بنا براین در شورای ششم تصمیم بر آن گرفته شد تا در قالب مهندسی فرهنگی این نیازها شناسایی شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در شهر کرج متاسفانه کاربری های فرهنگی و ورزشی به شدت پایین است و یکی از رویکردهای اساسی شورای ششم توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی با محوریت محلات کم برخوردار است.

سعیدی تصریح کرد: تامین زمین با کاربری کتابخانه، قرائت خانه، سالن ورزشی، درمانگاه و سایر نیازها از وظایف مهم مدیریت شهری است تا محله های کم برخوردار بتوانند با کمک سرمایه گذاران از امکانات رفاهی و فرهنگی مناسب برخوردار شوند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج منطقه ۳ را یکی از مناطق محروم کرج برشمرد و افزود: امسال یک مجموعه ورزشی ۲ منظوره و یک فرهنگسرا در این منطقه احداث می شود که ۷۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز این پروژه ها تامین خواهد شد.

وی یادآور شد: امسال در مجموع یک هزار و ۷۶۷ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب برنامه فرهنگی و پیاده سازی مهندسی و نقشه فرهنگی برای محله های مختلف کرج اختصاص یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: مدیریت شهری کرج در کنار اجرای پروژه های فرهنگی، ورزشی و زیر ساختی برپایی نمایشگاه های مختلف در محله ها را پیش بینی کرده است تا ضمن برخورداری مردم از نیازهای فرهنگی در معرفی این محله ها اقدام لازم صورت گیرد.

به گفته سعیدی، سال گذشته ۱۰ قرائت خانه و سرای مطالعه در محله های مختلف کرج گشایش یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =