جلسه فضای سبز

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در آستانه بازگشایی مدارس طرح استقبال از ماه مهر با انجام عملیات بازپیرایی فضای سبز مدارس اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی در جلسه مسئولین فضای سبز مناطق ۱۰گانه کرج که با هدف ایجاد برنامه‌ریزی‌های کاربردی در آغاز سال تحصیلی جدید و طرح استقبال از مهر انجام شد، اظهار کرد: اجرای طرح بازپیرایی فضای سبز مدارس با تلاش بی‌وقفه اکیپ‌های فضای سبز نسبت به هرس درختان، کاشت نهال، درختچه، کاشت گل و گیاه در باغچه‌های مدارس، تشتک زنی، حذف علف‌های هرز و حذف تنه جوش و پاجوش از هفته گذشته آغاز شده و مسئولین فضای سبز باید با جدیت در روزهای باقیمانده تلاش کنند تا این اقدامات با بهترین کیفیت به اتمام برسد.


وی افزود: متأسفانه برخی ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان وظایف خود را در حوزه بهسازی، ایمنی و رفع نواقص به درستی انجام نداده واین موضوع وظیفه عوامل فضای سبز را دوچندان کرده است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تأکید کرد: هیچگونه کوتاهی در انجام امور محوله به پیمانکاران پذیرفتنی نیست و باید با کم کاری‌های صورت گرفته، قاطعانه برخورد کرد.


عاقلی ادامه داد: مسئولان فضای سبز مناطق، توجه ویژه‌ای به مطالبات و پیام‌های شهروندی و مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی داشته باشند و در کمترین زمان باید مشکلات بررسی و مرتفع شود.


این مسئول با اشاره به کمبود آب در کشور و لزوم توجه به نحوه آبرسانی و آبیاری و استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری، گفت: باید در شرایط آبی فعلی از هدر رفتن آب به ویژه توسط برخی پیمانکاران جلوگیری شود و از منابع آبی موجود به بهترین شکل استفاده شود.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان با اشاره به اینکه ایمنی و امنیت کارگران و زحمتکشان میدانی فضای سبز، باید اولویت کاری همه مسئولان و مدیران سازمان باشد، افزود: مسئولان فضای سبز بایستی در خصوص معرفی کارشناسان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) اقدام لازم را انجام دهند و لازم است مسائل ایمنی برای همه کارگران به خصوص نیروهایی که در شیفت شب مشغول کار و تلاش هستند، رعایت شود.

بازپیرایی فضای سبز مدارس کرج

بازپیرایی فضای سبز مدارس کرج

بازپیرایی فضای سبز مدارس کرج


منتشر شده در تاریخ ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =