سی امین جلسه کمیته سیما منظر مجمع کلانشهرهای کشور

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تهیه و تنظیم و بازنگری در چارت و اساسنامه سازمان‌های شهرداری با مسئولیت شهر کرج انجام می‌شود و نظرات و پیشنهادات به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی در حاشیه سی‌اُمین نشست کمیته سیما و منظر شهری کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری مجمع کلانشهرهای ایران با حضور مدیران عامل و رؤسای سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شده نتایج جمع‌بندی شده موضوع حق النظاره و آب بهاء چاه‌های فضای سبز با مسئولیت کلانشهر اصفهان و قم به همراه یک متن حقوقی برای ارائه به دیوان عدالت اداری تنظیم شود.


وی افزود: تهیه و تنظیم و بازنگری در چارت و اساسنامه سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری با مسئولیت کلانشهر کرج انجام می‌شود و نظرات و پیشنهادات به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال خواهد شد.


این مسئول با بیان فعالیت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در دو کارگروه دیگر، گفت: تهیه دفترچه منظم به پیمان پروژه‌های حفظ و نگهداری فضای سبز بر اساس فهرست بها و بررسی تنظیم تهیه آنالیز بهای آیتم‌های فهرست بهای فضای سبز از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار سازمان قرار گرفته است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر موضوع‌محوری در نشست‌ها و جلسات توضیح داد: تغییرات عمده در مدیریت‌های سازمان سیما منظر نیازمند هم افزایی مشارکت و همکاری بیشتر بین کلانشهرهای کشور شده است.


عاقلی، طرح موضوعات و مسائل مطرح شده در نشست‌های تخصصی را باعث انسجام و همبستگی بین استان‌ها و زمینه‌سازی مناسب در جهت تبادل تجربیات و ارائه راهکارهای نو به‌منظور از میان برداشتن چالش‌های مدیریت شهری ارزیابی کرد.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: کمیته‌های تخصصی کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری مجمع کلانشهرهای کشور دارای ظرفیت بالقوه‌ای است که می‌تواند امکان مطالبه‌گری و پاسخگو بودن دستگاه‌های مرتبط را درخصوص موضوعات مرتبط فراهم کند.



منتشر شده در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =