1

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: دوره تخصصی آموزشی اصلاح هندسی معابر به منظور آشنایی پرسنل و ایجاد وحدت رویه در اقدامات اصلاح هندسی با محوریت اداره کل مطالعات و بررسی‌های ترافیک شهری و اداره آموزش در سه جلسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فرزین فرشاد ضمن اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت اصلاح هندسی معابر در راستای داشتن یک شهر کم ترافیک، اظهار کرد: طراحی و اصلاح هندسی صحیح در معابر شهری، بسیاری از مشکلات توسعه‌ای وزیست محیطی و معضلات روانی و اجتماعی را در شهرکاهش می‌دهد. وی افزود: در راستای رسیدن به اهداف یاد شده دوره تخصصی آموزشی اصلاح هندسی معابر به منظور آشنایی پرسنل و ایجاد وحدت رویه در اقدامات اصلاح هندسی با محوریت اداره کل مطالعات و بررسی‌های ترافیک شهری و اداره آموزش در سه جلسه برگزار؛ آئین نامه‌های مربوطه تشریح و مرور شد.

دوره تخصصی آموزشی اصلاح هندسی معابر شهری برگزار شد

فرشاد با تاکید بر اینکه اصلاحات هندسی با توجه به بررسی وضعیت موجود به منظور افزایش ایمنی و روانسازی ترافیک معابر به طرق مختلفی از جمله احداث تقاطع، میدان، جزایر ترافیکی و غیرا انجام می‌شود، گفت: مهم‌ترین هدف اصلاح هندسی ساماندهی، شناسایی نقاط حادثه حادثه خیز و ایمن‌سازی معابر شهری است. معاون حمل و نقل و ترافیک کرج همچنین تاکید کرد: به طور قطع افزایش سطح ایمنی معابر منجر به کاهش تعداد تصادفات، رفع نقاط حادثه خیز و آرامسازی ترافیک در معابر شهری می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۸ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =