رحیمی

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورا اسلامی شهر کرج گفت: شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان معابرخاموش و نیمه خاموش را احصا، برنامه ریزی و رفع کند تا شهر از تاریکی خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری کرج امروز علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور یکصدو چهل جلسه رسمی شورا اسلامی ضمن یاد و خاطره شهدای گرانقدر از صدر اسلام تا کنون، مخصوصا شهیدان فهمیده گرامیداشت گفت: موضوع روشنایی معابر و کوچه ها از ابتدایی‌ترین وظایف خدمات دولت ها است طبق قانون سازمان برق ایران، و قانون درآمد پایدار در مصوب سال ۱۴۰۱ شهرداری‌ها را مکلف کرده که هیچ هزینه کردی در باب تاسیسات برقی و ...  نمی تواند انجام دهند.

نماینده شهروندان کرج در پارلمان شهری اظهار داشت: حضور در مساجد، بازدید میدانی محله‌محور و بررسی مطالبات از طریق سامانه ۱۳۷ بصورت مستمر انجام می‌ شود که یکی از مطالبات خیلی پرتکرار، روشنایی معابر است.

علیرضا رحیمی ضمن انتقاد از وضعیت روشنایی معابر گفت:طبق قانون روشنایی معابر از وظایف شرکت برق است که متاسفانه شهر و معابر به حالت نیمه خاموش در آمده و به گلایه شهروندان محترم تبدیل شده است که ظاهراٌ شرکت برق استان توانایی روشنایی معابر را ندارد.

عضو شورا اضافه کرد: با کمک مدیریت شهری ۱۱۳ معابر خاموش و نیمه خاموش شناسایی شده لیکن تلاش مسئولین مربوطه در این امر مشهود نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =