عمار ایزدیار - کراپ‌شده

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تمدید اعتبارنامه اساسنامه های سازمان های وابسته به شهرداری که در قالب ماده ۵۴ فعالیت می کنند تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار در پایان یکصد و چهل و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر در جمع خبرنگاران به تشریح اهم مصوبات این جلسه پرداخت و اظهارداشت: طی مصوبه شورای اسلامی شهر تعدادی از سازمان های شهرداری بعد از تصویب سازمان شهرداری ها در سال آینده به صورت ماده ۸۴ یعنی به طور مستقل اداره خواهند شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: به اتفاق آراء اعضای شورای شهر، پیرو ماده ۷۱ قانون شهرداری ها و همچنین بند ۱۰ ماده ۸۰ قانون انتخابات و تشکیلات شوراهای اسلامی شهر، مقرر شد شهرداری کرج صورت جامع درآمد هزینه شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ که در کمیسیون تلفیق به تصویب اعضا رسیده بود، ارائه نماید.

ایزدیار در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در راستای حمایت از یک مرکز درمانی و به جهت توسعه فعالیت ها و ارائه خدمات بهتر به شهروندان شریف کرج به اتفاق آراء اعضای شورای شهر با تقاضای صددرصد سطح اشغال زمین این مرکز درمانی موافقت شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص ساختمان فرهنگی اجتماعی فرهنگسرای الغدیر شهرداری بیان کرد : طی بازدیدی که اعضای شورای شهر کرج از مرکز فرهنگی، اجتماعی الغدیر واقع در منطقه آق تپه داشتند، مقرر شد مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال ردیف این پروژه به ۱۶۰ میلیار ریال افزایش یابد تا با تسریع در تکمیل این ساختمان، در پایان سال شاهد تجهیز و بهره برداری از این مرکز در منطقه کمتر برخوردار آق تپه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =