چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: از اهتمام پیمانکاران در انجام تکالیف محوله، پاک روبی مناطق و مساعدات ویژه و پرداخت به موقع حقوق پاکبانان از طرف کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و شورای اسلامی شهر نهایت قدردانی‌و حمایت را دارم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، جواد چپردار در نطق پیش از دستور یکصدو چهل و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به قول پیگیری امور پاکبانان ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت خدمات شهر و خدا قوت به همکاران عزیز پاکبان از اهتمام پیمانکاران در انجام تکالیف محوله، پاک روبی مناطق و مساعدت ویژه و پرداخت به موقع حقوق پاکبانان از طرف کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و شورای اسلامی شهر اظهارداشت: قرار داد بیمه تکمیلی پاکبانان برابر سایر همکاران مجموعه شهرداری  با سهم ۵۰ درصدی از سوی کارفرما با همان بیمه گذار منعقد شده، از ۱۴۰۲/۴/۱ تا ۱۴۰۲/۸/۹ با ارائه فاکتور هزینه ها پرداخت می شود و پس از آن بر خط محاسبه می شود.  

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: تا کنون حدود ۶۵ درصد از پاکبانان در معیت اعضای محترم خانواده قرارداد بسته اند تا ۱۰۰ درصد از پاکبانان در بهره مندی از بیمه تکمیلی پیش بینی شده و مشکلی نیست.

چپردار بیان کرد: سنوات تجمیعی یا همان طرح طبقه بندی در منطقه یک با حقوق آبان محاسبه می شود سایر مناطق ارسال تاییدیه اداره کل کار و امور اجتماعی هماهنگ شده، طبق گزارش خدمات شهری تا پایان آذر ماه نهایی می گردد. این طرح از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۲  لحاظ گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: سقف برخورداری ۹سال می باشد و این سقف تا ۳۰ درصد به حقوق و دریافتی پاکبان حدوداً  ۲/۴۰۰ میلیون تومان به حقوق پایه و مجموعا ۳ میلیون تومان  به دریافتی فیش حقوقی  می افزاید، البته این رقم مشمول برخورداری از سقف سنواتی می گردد.

چپردار اذعان کرد: در مورد پرداختی بیمه تامین اجتماعی سنوات از سوی پیمانکاران فقط منطقه ۵ بابت تیر ماه آخر پیمان ۲۳۱ پرسنل  پرداخت نداشته که از سهم پیمانکار در حال اصلاح پرداختی است، باقی پیمانکاران کسری در پرداخت ماهیانه سنواتی ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به مزایای برقرار شده شب کاری با ارفاق در ساعات در سقف قانون کار معادل ساعتی ۸ هزار تومان در فیش های آبان اشاره کرد و گفت: فهرست بهای جدید رشته های پسماند طبق بخشنامه جدید وزارت کشور در قرار داد قانونی و به روز پیمانکاران در شش منطقه شامل مناطق ( ۱_۳_۴_۵_۸_۹) به انعقاد قرار داد جدید با پیمانکار رسیده و تا ۳ سال ادامه خواهد داشت. در مناطق (۲و۷) آخر آبان ماه مناقصه انجام  و پایان آذر ختم قرارداد جاری انجام میشود.

چپردار یادآور شد: در مناطق(۶و۱۰)  یکسال و نیم از مهلت قرارداد قدیم پیمانکاران باقیست که ادامه پیمان یا ختم قرار داد می بایست با لحاظ صرف و صلاح شهرداری تعیین تکلیف گردد.

وی از ممیزی تعهدات پیمانکاران برابر مقررات موضوعه نظارت مستمر و دقیق خبر داد و افزود: ضمن آنکه در حمایت از حقوق پیمانکاران، انضباط در همکاری نیرو های پاکبان برابر مفاد قرار داد با پیمانکار مربوطه و تعهدات شهرداری در پیمان نیز باید متقابل رعایت گردد.

چپردار خاطرنشان کرد: دقت شود مرجع پاسخگویی به درخواست پاکبان، پیمانکار است و مبنای نظارت و قضاوت مفاد قرار داد پیمان است؛ شورا و مدیریت شهری از طریق معاونت خدمات شهری و اداره کل حقوقی به طور مستمر به امور و تعهدات دو جانبه پیمانکار و پاکبان نظارت می نماید.

وی تاکید کرد: ضمن تشکر از مدیریت خدمات شهر و خدا قوت به همکاران عزیز پاکبان از اهتمام پیمانکاران محترم در انجام تکالیف محوله، پاک روبی مناطق و مساعدات ویژه و پرداخت به موقع حقوق پاکبانان از طرف کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و شورای اسلامی شهر نهایت قدردانی‌و حمایت را دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =