مهاجری-نشست خبری

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سالن کنفرانس خبری پروژه آزاد راه شمالی کرج برگزار شد خبر از افتتاح قسمت میانی این پروژه در چند روز آینده توسط وزیر کشور را داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حسین مهاجری در نشست خبری آزاد راه شمالی کرج از بازگشایی حدفاصل عظیمیه تا بلوار انقلاب و دسترسی های محلی به نقاط مختلف را بیان کرد و علاوه بر گزارشات روند پروژه به همراه مدیر عامل پروژه آزاد راه شمالی اظهار داشت: بزرگراه شهید سردار سلیمانی در بین ۲۸ اتوبان کشور جایگاه نخست را به لحاظ جذب ترافیک خواهد داشت و با تکمیل تمام بزرگراه شهید سلیمانی به طول حدود ۱۸ کیلومتر، ۴۰ درصد ترافیک استان البرز به این مسیر جدید انتقال می یابد.

وی اذعان کرد: طی ۹ ماه گذشته مدیریت شهری کرج توانست ۷/۵ کیلومتر  از بزرگراه را تکمیل کند، که امسال پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی مدیریت شهری کرج به ساخت بزرگراه شهید سلیمانی اختصاص یافته است.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: افتتاح کامل این پروژه با درآمد سالانه ۲۰ هزار میلیارد ریال همراه است که تا ۳۲ سال به مدیریت شهری کرج تعلق دارد.

مهاجری با اشاره به اینکه به زودی نیز اقدام لازم برای جذب سهم ۳۵ هزار میلیارد ریال دولت برای این پروژه به عمل می آید، تصریح کرد: امسال چهار ملک مسیر بزرگراه شهید سردار سلیمانی کرج از محل سهم دولت بارگذاری شده است و تلاش ها بر این است تا سال آینده شهید همت از طریق بزرگراه سردار شهید سلیمانی به شهر کرج متصل شود.

گفتنی است در پایان این نشست خبری گزارشات فنی این پروژه توسط مدیر عامل پروژه بزرگ راه شمالی بیان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =