سعیدی

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی و برنامه های اجرایی حوزه علمیه استان البرز در راستای ‌هماهنگی بودجه‌های فرهنگی، یک‌نواخت کردن، جلوگیری از موازی‌کاری و اجرای صحیح برنامه‌ها و فعالیت‌هایی فرهنگی طی تفاهم نامه ای تصویب و منعقد شد.  

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج علیرضا سعیدی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه با حوزه علمیه استان البرز  اظهارداشت: از آنجایی که اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور جز تاکیدات و خواسته مقام معظم رهبری بوده و راه علاج عارضه ها و آسیب های فرهنگی و اجتماعی جامعه را عمل به این سند می دانند و بیان می دارند یکی از مهمترین تکلیف ما در درجه اول مهندسی فرهنگی کشور است این سند فرهنگی در استان البرز تدوین و تصویب شد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در راستای هم افزایی بین دستگاه ها با مجموعه مدیریت شهری اقدام به تفاهم نامه با دستگاه های مختلف جهت اجرایی نمودن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به عنوان سند بالادستی و کارشناسانه ترین سند در حوزه فعالیت های فرهنگی اجتماعی هستیم.

سعیدی بیان کرد: در این تفاهم نامه مدیریت شهری متعهد شده است تا ۵۰ درصد از هزینه های اجرایی به دستگاه متولی را تقبل و پرداخت کند.  

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این تفاهم نامه مسایل اولویت‌دار فرهنگی و اجتماعی انتخاب و ذیل آن‌ها برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی تعریف و از سوی حوزه علمیه اجرا و نظارت می‌شود.

به گفته رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج؛ سهم استان‌ها در نقشه مهندسی فرهنگی استان البرز به تناسب برنامه‌های پیشنهادی و حجم کار اجرا شده، مشخص شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =