ذبیحی

خزانه دار و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر کرج از تصویب اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری در کمیسیون ماده ۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، علی ذبیحی در خصوص پروژه میدان جمهوری اظهارداشت: با توجه به اهمیت اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان و بلوار جمهوری اسلامی و اهمیت بررسی این پروژه در کمیسیون ماده ۷ قانون حفظ و گسترش فضای سبز و رای کمیسیون برای اجرای پروژه، در محل سازمان سیما منظر جلسه ای تشکیل شد و پس از بحث و بررسی کمیسیون به جهت تسهیل در امور شهروندان با اجرای این پروژه موافقت شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر کرج با اشاره به طولانی شدن این رای در کمیسیون ماده ۷ اذعان کرد: امید است که با اجرای این پروژه شاهد کاهش آلایندگی ناشی از توقف طولانی خودروها و کاهش اتلاف وقت همشهریان باشیم.  

ذبیحی با بیان اینکه یکی از کمیسیون های تخصصی کمیسیون ماده ۷ است، بیان کرد: کمیسیون تشخیص باغات یا کمیسیون ماده ۷ شهرداری براساس مقرره اعلامی در ماده ۷ آئین نامه اجرائی قانون اصلاح قانون حفظ وگسترش فضای سبز در جهت تشخیص باغ وحفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی رویه پیش بینی و تشکیل می شود و قطع هرنوع درخت درمحدوه قانونی وحریم شهرها اعم از معابرو میادین، پارکها وبوستان و باغ و غیره جز با تشخیص کمیسیون ماده ۷ شهرداری ممنوع است.

منتشر شده در تاریخ ۶ آذر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =