1

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر کرج گفت: در طرح تفصیلی آتی کرج کاربری‌ها و سرانه‌های فرهنگی؛ فضای سبز؛ خدماتی و ... باید واقعی دیده شود تا بر اساس آن بتوانیم برای خدمات رسانی به شهروندان و توسعه شهر برنامه ریزی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی ذبیحی در جلسه کارگروه بررسی طرح تفصیلی آتی کرج اظهار کرد: در طرح تفصیلی آتی کرج کاربری‌ها و سرانه‌های فرهنگی؛ فضای سبز؛ خدماتی و ... باید واقعی دیده شود تا بر اساس آن بتوانیم برای خدمات رسانی به شهروندان و توسعه شهر برنامه ریزی کنیم.


وی در ادامه با اشاره به اینکه کرج در برخی حوزه‌ها مثل فضاهای گردشگری با محرومیت جدی مواجه است؛ توضیح داد: با نگاه واقع بینانه باید گفت که کرج هیچ فضای خاص و ویژه‌ای برای جذب گردشگر ندارد و در طول سال‌های گذشته در این حوزه ضعیف عمل شده است.


ذبیحی ابراز کرد: امیدواریم به واسطه بسته‌های پیشنهادی ویژه‌ای که به سرمایه گذاران بخش خصوص ارائه می‌شود؛ شاهد تحولات مثبتی در این حوزه باشیم.

این مسئول ابراز کرد: خوشبختانه به موضوع گردشگری و توسعه زیرساخت‌های این حوزه در طرح تفصیلی آتی کرج به صورت ویژه پرداخته شده و این نوید بخش اتفاقات خوبی در آینده است.


وی افزود: تاکید بر این است؛ پیشنهاداتی که از سوی مشاور طرح تفصیلی در خصوص سرانه‌ها و کاربری‌های مختلف ارائه می‌شود به واقعیت نزدیک باشد و صرفا روی کاغذ خلاصه نشود.


رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر کرج در پاسخ به اینکه بررسی طرح تفصیلی آتی کرج چه زمانی به اتمام می‌رسد؛ گفت: تلاش می‌کنیم  بررسی‌ها تا پایان سال تمام شود تا انتظار چند ساله مردم در این خصوص هرچه سریع تر به پایان برسد.

منتشر شده در تاریخ ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =