محمدی

رییس شورای اسلامی شهر کرج از حضور پرشور مردم شهید پرور استان البرز بخصوص کلانشهر کرج در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مسعود محمدی در ابتدای یکصد و چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر  که با حضور اعضاء شورا، شهردار، معاونین و مدیران حاضر در جلسه و اصحاب رسانه برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و همچنین قبولی عزاداری ها اظهارداشت: همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) کلانشهر کرج میزبان کاروان مطهر ۶  شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس بود.

محمدی اذعان کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور یک بار دیگر عشق، ارادت و محبت به فرزندان روح الله را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند همواره عاشقانه و عالمانه پای ارزش‌ها و آرمانهای نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک و تسلیت شهادت یازده نفر از دلاور مردان نیروی انتظامی در حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان به فرماندهی کل قوا، خانواده معظم شهدا، فرماندهان و سربازان غیور فراجا، این واقعه را نشانی از مظلومیت و نمودی از خدمت صادقانه نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی دانستند که در مسیر آسایش و آرامش هموطنان و برقراری نظم و امنیت کشور گام بر می‌دارند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: از درگاه ایزدمنان برای همه خدمتگزاران صدیق نیروی انتظامی، توفیق روز افزون در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهموندهای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) در راستای پاسداری از خون شهیدان گرانقدر و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستاریم.

محمدی در پایان  برای مجروحان حادثه،  سلامتی و شفای عاجل آرزو کرد.

منتشر شده در تاریخ ۲ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =