قهرمانی

نائب رئیس و رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج گفت: مردم کلانشهر کرج از وضعیت بازار روزهای کرج ناراضی هستند و خواستار توجه مسئولان مدیریت شهری به این مسئله شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مریم قهرمانی صارم در جلسه کمیسیون تلفیق که با موضوع بررسی متمم بودجه شهرداری با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، معاونین و مدیران شهری برگزار شد به بازدید و سرکشی از سطح بازارهای میوه و تره بار شهرداری در آستانه شب یلدا اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از وظایف ذاتی و البته اصلی ترین تکالیف قانونی سازمان میادین شهرداری کرج تامین و عرضه ملزومات و مایحتاج مصرفی شهروندان و ارائه آن در بازارهای روز متعلق به شهرداری با کیفیت و قیمت مناسب مطابق با سیاست های تنظیم بازار می باشد.

وی تاکید کرد: این تکالیف در برخی ایام می بایست با سیاست گذاری خاص و به جهت تامین مایحتاج صورت پذیرش که متاسفانه ضعف عملکرد در این حوزه امروز در سرکشی از تعدادی از بازارهای روز کاملا محسوس و مورد گلایه مندی شهروندان بود.

قهرمانی صارم افزود: قطعا توجه و دقت نظر مسئولان شهری می‌تواند در کاهش برخی آسیب‌های بازار روزها موثر باشد و از صفر تا صد قضیه را بر عهده گیرد تا این مشکلات مرتفع شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج  با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی زندگی برای هر انسانی بهداشت فردی، اجتماعی و محیطی است، بیان کرد: برخی از غرفه‌های بازار روزهای این شهرستان خالی است و فقدان اقلام اصلی و پرمصرف شهروندان و برخی محصولات بی‌کیفیت به مشکلات مردم دامن میزند.

قهرمانی صارم خواستار رسیدگی به این وضعیت شد و اذعان کرد: مسئولان امر باید فکری به‌حال وضعیت ظاهری و وضعیت کالاهای این مکان کنند تا افرادی نسبت به خرید و رونق اقتصادی در این بخش تمایل نشان دهند.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: شهرداری موظف است با همکاری شورای اسلامی شهر هر چه سریع‌تر تصمیمات جدی را برای برون‌رفت از این معضل اتخاذ کند.

منتشر  شده در تاریخ ۴ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =