قهرمانی

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر تاثیر فضاهای بی دفاع شهری بر احساس امنیت شهروندان تاکید کرد و گفت: یکی از گلایه‌های مردم بخصوص در مناطق کم برخوردار خاموشی تیرهای برق و کمبود روشنایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مریم قهرمانی صارم در جلسه کمیسیون تلفیق که با موضوع بررسی متمم بودجه شهرداری با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، معاونین و مدیران شهری برگزار شد اظهارداشت: فضاهای بی دفاع شهری با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق و همکاری مدیریت شهری شناسایی و نسبت به تجهیز روشنایی آن اقدام شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: وضعیت روشنایی در برخی معابر به‌نحوی است که تنها با نور خودرو می توان جلوی خود را دید و رانندگی در تاریکی سخت است و امکان تصادف و بروز حادثه وجود دارد.

قهرمانی صارم اذعان کرد: باید مسئولان در شب نسبت به بررسی وضعیت روشنایی سطح معابر و خیابان های شهر به‌خصوص مناطق محروم اقدام کنند و موضوع را عملا پیگیری و برای تامین نظر مردم و تامین روشنایی کافی اقدام لازم انجام دهند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: وجود روشنایی کافی در شب برای شهروندان امری طبیعی و سخن بجایی است که با همکاری اداره برق برای تامین نظر مردم، اقدام مناسب انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =