عاقلی- رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: ۴ پروژه عمرانی فضای سبز شامل ۳ پارک و یک تصفیه خانه تا پایان امسال در کرج به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی در جلسه بررسی پروژه‌های اولویت دار، اظهار داشت: عملیات اجرایی پارک نبوت در بلوار ملاصدرا با نگاه ویژه به کودکان و خانواده در مساحت ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع با کاشت گل و گیاه به مراحل پایانی نزدیک شده و این پارک در اسفندماه به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

۳ پارک و یک تصفیه خانه در کرج افتتاح می‌شود


وی با اشاره به احداث پارک‌های موضوعی بیان کرد: پارک سالمندان در باغ شماره ۶ جهانشهر خیابان استانداری با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی از پروژه‌های اولویت دار است که اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد و علاوه بر آن احداث یک پارک دیگر با رویکرد ویژه سالمندان در منطقه لیلستان واقع در ابتدای شهرک اوج برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

۳ پارک و یک تصفیه خانه در کرج افتتاح می‌شود


وی افزود: موضوع خلق فضای شهری دوستدار سالمند و کودک مورد توجه مدیریت شهری و یکی از دغدغه‌های دوره ششم شورای شهر است که ساخت ۲ پارک تخصصی برای کودکان و ۲ پارک ویژه سالمند می‌تواند پاسخگوی بخشی از نیازهای رفاهی شهروندان باشد.

عاقلی گفت: عملیات فنی و عمرانی احداث پارک ولیعصر (عج) در محله کم برخوردار آق تپه نیز به مساحت ۷ هزار متر مربع و با بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دنبال می‌شود و همزمان با هفته درختکاری افتتاح خواهد شد.

۳ پارک و یک تصفیه خانه در کرج افتتاح می‌شود



وی عنوان کرد: در هفته گذشته انتقال و نصب مخازن پکیج چهارمین تصفیه‌خانه محلی کرج در خط چهار حصار انجام شده و ایام دهه مبارک فجر این پروژه با ظرفیت هزار مترمکعب در شبانه‌روز با روش بیولوژیکی IFAS و باهدف تأمین آب خام و حذف آب شرب به بهره‌برداری می‌رسد.

۳ پارک و یک تصفیه خانه در کرج افتتاح می‌شود


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های اولویت دار شد و تأکید کرد: مدیران پروژه‌ها نباید در زمینه تکمیل و اتمام پروژه‌ها تعلل یا اهمال کند و هر پروژه می‌بایست مطابق با جدول زمان‌بندی اعلام شده به اتمام برسد.



منتشر شده در تاریخ ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =