دفتر امام جمعه

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان البرز به ریاست حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه استان و امام جمعه کرج در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از روابط عمومی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان البرز به ریاست حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه استان و امام جمعه کرج و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان و با حضور مجتبی عبداللهی نماینده عالی دولت در البرز و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، سعید جابری انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان، مهرداد کیانی شهردار کرج، امیر اشتری معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی شهرداری کرج و سایر اعضا در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای فرهنگ عمومی این استان ضمن خیر مقدم به مدعوین حاضر در جلسه، در محکوم نمودن حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل گفت: در بحث فلسطین و صهونیسم ستیزی گفت: ما نگاه اعتقادی و مبارزه مبنایی داریم چرا که دفاع از فلسطین، دفاع از یک آرمان بلند اسلامی است و با تاسی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در این موضوع مهم و سخنان حکیمانه نماینده محترم ایشان در استان در هفته گذشته در نماز جمعه، بایستی در جریان سازی فرهنگی و مردمی با استفاده از تبلیغات در سطح استان و شهر کرج توجه ویژه ای داشته باشیم.   

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز، در خصوص کارگروه های تخصصی تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی و جلسات کارشناسی این کارگروه ها برای ارائه برنامه و فعالیت های ویژه به منظور مرتفع کردن مسائل و مشکلات استان ایراد سخن نمود.

در این نشست به بررسی آیین‌نامه بودجه دستگاه‌های دولتی و تخصیص به امور فرهنگی، تبیین و گزارش روند اجرای برش استانی سند مهندسی فرهنگی و تصمیم‌گیری در رابطه با کنگره کشوری شهدای دانش‌آموز از جمله مصوبات و موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بود.

گفتنی است در این جلسه اعضاء محترم شورای فرهنگ عمومی بویژه نماینده محترم رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای فرهنگ عمومی در استان و دکتر عبداللهی استاندار البرز و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان به بحث و بررسی موضوعات پرداختند.

در پایان این جلسه، احکام اعضای حقوقی و حقیقی شورای فرهنگ عمومی استان البرز توسط حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز اهدا شد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی البرز به ریاست نماینده محترم رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی البرز به ریاست نماینده محترم رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی البرز به ریاست نماینده محترم رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی البرز به ریاست نماینده محترم رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =