• ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
  • کد خبر: 85824
محمد یساولی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت:طی بهمن ماه سال جاری آتش نشانان به ماموریت ۲۵۱ مورد حریق و ۴۹۹ مورد حادثه اعزام شده اند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد یساولی رئیس سازمان اظهار کرد: طی ماه گذشته، باحضور ۲۹۹۴ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۷۳۶ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۱۰۷ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۵۱ مورد حریق و ۴۹۹ مورد حادثه رسیدگی کردند.  
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۰۳ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۹۸ مورد نجات یافته، ۷۶ مصدوم و ۱۹ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم و در این مدت بیش از ۲۸ هزار مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند.  
 
وی با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۶۷ ماموریت  ایستگاه ۱۲۳ با ۶۱ ماموریت، و ایستگاه ۱۰۶  با ۵۸ ماموریت اعزامی صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۵۱ مورد صدور جواز و ۱۶۳ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.  
 
یساولی صدور ۲۱ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۹۴ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۳۰ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۲۷ مورد، در حوزه ایمنی شهری، تعداد ۳ مورد بازدید از واحدهای صنعتی در حوزه صنایع، بازدید از صنوف به تعداد ۳ مورد در حوزه اصناف از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.

وی افزود:در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۴۵ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین باحضور هفت هزار و ۸۶۹ کارآموز به مدت ۱۲۷ ساعت با همکاری ۵۱ مربی و برگزاری ۴ دوره آموزشی شامل فرماندهی(برگزار کننده توسط آتش نشانی شهرداری تهران)، فرماندهی(برگزار کننده توسط آتش نشانی کرج)، بازآموزی پرسنل عملیات ورودی سال ۱۳۹۹ به بعد و آیین نگارش و مکاتبات اداری با حضور ۱۹۳ فراگیر از پرسنل سازمان، با همکاری ۴۵ مربی به مدت ۱۹۰ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =