آژیر

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: ارائه خدمات شهرسازی در منطقه ۶ در روزهای پایانی سال با قوت و سرعت بیشتری برای شهروندان انجام می‌شود.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن تقاضا از شهروندان گرامی مبنی بر اینکه درخواست و پیگیری صدور پروانه ساختمانی را به روزهای آخر سال موکول نکنید، اظهار کرد: ارائه خدمات شهرسازی در منطقه 6 در روزهای پایانی سال با قوت و سرعت بیشتری برای شهروندان انجام می‌شود.
 
آژیر از فراهم شدن تمهیداتی برای سرعت بخشی و افزایش خدمات شهرسازی در پایان سال خبر داد و اظهار کرد: هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک‌تر می‌شویم درخواست‌های بیشتری از سوی شهروندان برای صدور پروانه ساختمان و دیگر خدمات خواهیم داشت که برای کنترل این موضوع تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم اندیشیده شده است تا شهروندان بتوانند در زمان کمتری از خدمات بازدید و صدور پروانه ساختمانی خود بهره‌مند شوند.

وی در ادامه اولویت بازدیدها را درخواست‌های صدور پروانه ساختمانی اعلام کرد و بیان داشت: کلیه تخلفات ساختمانی نیز تا تاریخ ۲۰ اسفند به کمیسیون ماده صد ارسال و پس از تاریخ مذکور هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد و پرونده‌ها سال ۱۴۰۳ به کمیسیون ماده صد ارسال خواهند شد.

منتشر شده در تاریخ ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =