رونمایی از تجهیزات آتش نشانی

شهردار کرج سال آتی را سال تحول در حوزه ناوگان آتش نشانی ارزیابی کرد و افزود: رقم ۴۰۰ میلیارد تومان برای خرید ۴ دستگاه نردبان که از نیازها و اولویت های اساسی حوزه ایمنی و آتش نشانی ست برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در آیین رونمایی از ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی این دستگاه با اذعان بر اینکه کرج یکی از بزرگترین کلانشهرهای کشور است، اضافه کرد: متاسفانه بسیاری از شاخص های توسعه شهر به تناسب این وسعت و جمعیت، رشد نکرده و ضروری است برای این امر تلاش ویژه ای صورت گیرد.

کیانی ادامه داد: اگرچه ما به استانداردهای متناسب با آتش نشانی و خدمات ایمنی دست یافتیم اما این استانداردها مورد نظر شهرداری و شورا نیست و قطعا حق مردم و شهروندان این شهر بیش از اینهاست.

به گفته این مسئول، آتش نشانان قشری از جامعه اند که امکان نجات جان انسان ها را داشته و طبق روایات اسلامی نجات جان یک انسان به مثابه نجات جان بشر است. از این رو شأن و جایگاه این افراد از اهمیتی بسزا برخوردار بوده و ما قدردان تلاش های نیروهای خدوم و جان بر کف حوزه آتش نشانی هستیم.

در این مراسم که پیش از ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کرج، اصحاب رسانه، پرسنل سازمان آتش نشانی و تعدادی از همکاران و شهروندان حضور داشتند.

منتشر شده در تاریخ ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =