پملب

معاون اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از پلمب چهار غرفه متخلف در بازارهای روز تحت پوشش این سازمان خبر داد.

شبیر اربابی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه طرح ویژه برخورد با وحدهای متخلف در بازار روزهای سطح شهر در تمام طول سال اجرا می‌شود،  اظهار کرد: ناظران این سازمان در تمام طول سال بر کمیت و کیفیت عرضه  انواع محصولات در غرفه‌های بازار روزها نظارت دارند ولی این حساسیت در ایام نزدیک به عید نوروز دو چندان می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده تمرکز این ناظران بر گران فروشی و کم فروشی است، توضیح داد: در همین راستا طی چند روز گذشته شاهد پلمب دو غرفه بودیم و امروز هم چهار غرفه دیگر به علت عدم توجه به تذکرات ناظران پلمب شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه در ایام پایانی سال شاهد افزایش میزان مراجعه مردم برای خرید مایحتاج خود هستیم، گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف را به ناظران مستقر در بازار روزهای سطح شهر اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان برخورد مقتضی با آنها صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به انجام گشت‌های ویژه و نظارت هرچه بیشتر بر بازارهای روز، گفت: این مهم در ایام نوروز نیز به جد پیگیری خواهد شد.

پلمب ۴ واحد متخلف در بازار روزهای کرج/ گشت‌های ویژه ادامه دارد

پلمب ۴ واحد متخلف در بازار روزهای کرج/ گشت‌های ویژه ادامه دارد

پلمب ۴ واحد متخلف در بازار روزهای کرج/ گشت‌های ویژه ادامه دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =