مهرداد کیانی

شهردار کرج از حضور پرشور و باشکوه و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران به ویژه مردم بصیر و فهیم استان البرز و شهر کرج در انتخابات روز گذشته قدردانی کرد و آن را نمایشی از اقتدار و انسجام ملی و پشتوانه‌ای برای تشکیل مجلسی قوی و کارآمد و انقلابی دانست.

مهرداد کیانی در گفتگو با خبرنگار کرج امروز اظهار داشت: در برابر دیدگان جهانیان حماسه‌ای عظیم خلق شد که تار و پود آن حضور و مشارکت و تجدید بیعت آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه با نظام و انقلاب و آرمان‌های ش. ه.د. ا.ی معظم بود که خواب دشمنان و بدخواهان و چشم انتظاران انتخاباتی کم فروغ را آشفته نمود.

 این میدان بازنده‌ای ندارد؛ پیروز اصلی مردم و نظام هستند 

وی ادامه داد: این میدان بازنده‌ای ندارد و پیروز اصلی آن ملت و نظام اسلامی است و دنیا جدایی ناپذیری مردم و حاکمیت را به تماشا نشست و پیام‌های مهمی از صفوف باشکوه رأی مخابره گردید؛ به راستی روز گذشته بهاری در زمستان را تجربه نمودیم.

کیانی ضمن قدردانی از عوامل و دست اندرکاران امر خطیر انتخابات که از چند ماه گذشته تاکنون برای خلق این حماسه در تلاش و برنامه‌ریزی هستند، اظهار امیدواری نمود که با تشکیل مجلسی قوی و مردمی، تحولات خوبی در زمینه #اشتغال و معیشت مردم و ازدواج و مسکن جوانان را شاهد باشیم و به مطالبات جوانان و بانوان توجه بیشتری شود.

منتشر شده  درتاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =