المان نوروزی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برنامه‌ریزی گسترده برای استقبال از بهار در سطح شهرکرج خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن بیان اینکه در طرح استقبال از بهار، اجرای عملیات پاک‌سازی و زیباسازی معابر شهری و فضاهای گردشگری در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۳ به صورت کامل و جامع در دستور کار قرار دارد و امسال این طرح با رفع نواقص گذشته و تقویت نقاط قوت، پیگیری و اجرایی خواهد شد.


وی افزود: گل‌کاری میادین و بولوارهای سطح شهر با کاشت گونه‌های فصلی و دائمی، درخت و درختچه در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و آرامش روح و روان شهروندان و مسافران نوروزی در حال انجام است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح‌های زیباسازی شهر و نصب اِلمان‌های نوروزی، بیان کرد: برای دومین سال، بهار طبیعت با بهار قرآن تقارن پیدا کرده و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان حال و هوای شهر با نصب اِلمان‌های مرتبط و اکران طرح‌های فرهنگی با هدف ایجاد حس معنویت آماده پذیرایی از سال جدید و بهار قرآنی خواهد شد.


عاقلی گفت: دی ماه سال‌جاری برای طراحی اِلمان‌های نوروزی فراخوان دادیم که با استقبال گسترده هنرمندان رو به رو شد و ۶۰۰ طرح خلاقانه و پیشنهادی به فراخوان جشنواره استقبال از نوروز ۱۴۰۳ ارسال شده که با نظر اعضای کمیته داوری، تعدادی از آن‌ها انتخاب و در قالب ورکشاپ سه روزه در معرض دید شهروندان اجرا و در شهر جانمایی می‌شوند.


وی با بیان اینکه همه ساله با آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی، شاهد حضور و استقبال بی‌نظیر مسافران نوروزی از شهر کرج هستیم، اضافه کرد: به منظور اسکان مسافران نوروزی تعدادی از بوستان‌های سطح شهر با همکاری مناطق ۱۰‌گانه کرج با گل‌کاری ویژه گل‌های فصلی از جمله بنفشه شب بو، رنگ‌آمیزی مبلمان، و تجهیز امکانات لازم رفاهی آماده میزبانی از مسافران و مهمانان نوروزی است.


منتشر شده در تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =