محمدرضا محمودی نژاد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج اعلام کرد: از ساعت ۴ صبح امروز درب‌های آرامستان بهشت سکینه (س) به روی شهروندان باز شد و زائران اهل قبور در آرامستان بهشت سکینه (س) حضور یافتند.

محمد محمودی نژاد با اعلام این مطلب اظهار داشت: امروز ۲۴ اسفند آخرین پنج شنبه سال ۱۴۰۲ است که به رسم کهن و دیرینه، خانواده‌ها برای شادی روح عزیزان از دست رفته بر سر مزار آن‌ها حاضر می‌شوند که آرامستان بهشت سکینه (س) از ساعات اولیه صبح امروز پذیرای زائران اهل قبور است.

وی ادامه داد: تا هم اکنون که حدود چندین ساعت از اذان صبح گذشته است، هر لحظه بر تعداد خودروهای ورودی آرامستان افزوده می‌شود اما تردد در معابر اصلی و قطعات بهشت سکینه (س) روان است.

این مسئول با اشاره به حجم بسیار بالای ورود خودرو به جاده بهشت سکینه (س) یادآور شد: عوامل راهور در خروجی آرامستان از سمت اتوبان کرج قزوین مستقر شده اند و به هدایت خودروها جهت تردد از شهرک صنعتی بهارستان و ورود به بهشت سکینه (س) می‌پردازند.

محمودی نژاد افزود: از شهروندان تقاضا داریم حضور در آرامستان را به نحوی مدیریت کنند که با ترافیک و شلوغی مسیرها مواجه نشوند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج اعلام کرد: درب های آرامستان بهشت سکینه(س) از ساعت ۴ صبح روز پنج شنبه باز و به صورت شبانه روزی تا اذان مغرب روز جمعه به روی شهروندان و زائران اهل قبور باز خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =