امیر اشتری

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، از برگزاری نمایش آئین‌های رمضانی اقوام در بوستان ایران کوچک خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به عنوان ایران کوچک برای شهر کرج، به جهت سکونت اقوام مختلف و اهمیت پرداختن به این ظرفیت فرهنگی، اظهار کرد: حضور اقوام و رسوم متفاوت و جذاب آن‌ها در شهر کرج یکی از پتانسیل‌های فرهنگی محسوب می‌شود و می‌توان با برنامه‌ریزی و فعالیت در این حوزه، کرج را به عنوان شهر دوست دار اقوام و یکی از جاذبه‌های گردشگری معرفی کرد.

وی افزود: در همین راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با توجه به تقارن ماه رمضان و عید نوروز، اقدام به برگزاری رویداد و نمایش آئین‌های رمضانی اقوام در بوستان ایران کوچک کرده است که از روز چهارشنبه هشتم تا هجدهم فروردین ساعت ۱۶ الی ۲۰ میزبان عموم شهروندان خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: موسیقی اقوام، شبیه خوانی، نقالی، قصه خوانی کودکان و برنامه‌های متنوع دیگر، از بخش‌های مختلف "مهمانی بزرگ در ایران کوچک" است و بدینوسیله از عموم شهروندان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا در این رویداد فرهنگی حضور بهم رسانند.

مهمانی بزرگ در ایران کوچک


منتشر شده در تاریخ ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =